luni, 20 octombrie 2008

Imbatranesc...


   De la ce m-am luat?... pai, e simplu... in urma cu doua zile, adica sambata, 18 octombrie 2008, am implinit venerabila varsta de 18 ani... Deci: prea tare! pot sa fac ce vreau, pot sa dau de permis... is tare... deci imi permit... /:). Mda... dar totushi, ma intreb de ce atunci cand se face 12 noaptea si treci in ziua ta de nastere, eshti major, te trag cateva dintr-o parte sa te pupe, altele sa te ia in bratze, altele sa te traga de urechi, altele doar sa iti zica la multi ani, vezi cateva maini peste ele ale unor baietzashi care vor sa dea noroc cu tine, sa te felicite, auzi pe fundal pe pufy "bem! bem! bem!", un haos imens in jurul tau, dar tu... NIMIC!... Stai shi te intrebi... we, nu s-a intamplat nimic... wtf? adik nu am nici o superputere kre sa ma faca mai deosebit? ca nah... am 18 ani... la care conshtiintza iti raspunde:"dolk... get real... no really... get a life, homie..." :D. 

   Akuma care e faza... sunt o groaza de avantaje, dar totul devine din ce in ce mai complex, mai naspa, mai ciudat, dar totodata si mai interesant... Da, frate, am voie sa consum alcool. Inainte de 18 ani dak ma prindea garda in parc cu berea in mana, primea tata o amenda... sa o notam cu X. Acum, daca ma prind astia, primesc eu o amenda... 2X. Dak e sa privesc in urma, observ copilarie, shkoala, adolescentza, liceu, gradinitza, blocul in care am locuit 13 ani... dar atunci cand privesc inainte vad o facultate... vad a doua facultate, kiar a3a, a4a, shi cn mai shtie cate, k mi-ar place sa tot fac facultati la viata mea. Vad un loc de munca, o familie pe care trebuie sa o intretin, ma vad pensionar, plimbandu-se intr-o seara de vara... sau dupa-amiaza dupa ce dispare caldura aia infernala, printr-un parc, de unul singur, meditand la vorbele astea, sau la niste vorbe asemanantoare acestora... Apoi ma vad coborand pe niste sfori intr-un mormant, scufundandu-ma adanc in negura istoriei... E foarte spooky... E vorba de un sentiment infricosator de monotonie. E ok in mare parte, cu exceptia situatiei in care esti un om simplu, obisnuit, care duce o viata banala si cu exceptia disparitiei in istorie... Chiar nu am de gand sa fiu asa... Un om cu adevarat implinit isi lasa amprenta asupra umanitatii. Chiar daca e vorba doar de nivel local... De exemplu, se vorbeste despre primarul nu mai stiu carui catun din munte, care e mort de naishpe mii de ani... Ramane in istorie ca a fost primar. Dar aici mai e o problema. Cum isi aduce aminte lumea de el? E cumva acel primar care a facut afaceri ilegale si si-a tras o gramada de bani din banii contribuabililor, sau este acel primar care a oferit consatenilor un mediu mai putin ostil, ceva care iti usureaza viata de zi cu zi.

   Totusi sa termin ideea de mai sus. Ai mai multe drepturi, dar si mai multe indatoriri, ai mai multa libertate, dar si mai mult sechestru oferit de responsabilitati, si uite asa, omul tot acolo ajunge... Odata cu cresterea sa in varsta nu obtine decat o complicare a vietii si o apropiere de clipa finala. Vorba lui Cioran:"Nu poti respira decat in afundurile iluziei". Omul tot ceea ce face este sa se amageasca cu placerile de zi cu zi, cu savoarea vietii terestre. Pentru? Are vreun rost? Nu prea cred... La un moment dat, astea nu vor mai conta si nu se va mai gandi nimeni la tine, nici o clipa... totul s-a pierdut, esti un nimic... Mai mare e satisfactia atunci cand te gandesti ca eu sunt ala care a facut asta, si lumea va vorbi de mine si dupa secole... Pentru ca eu, Gigi Becali... :)) Glumeam:). Adevaratele valori, si adevaratele fericiri ale vietii se regasesc in grandios, in partea in care iti pui amprenta pe ceva extrem de valoros... "Lucrurile simple definesc viata"(Pliznau). (da, chiar el a zis-o... si pe mine m-a uimit. :| ) A trai inseamna a fi om, si orice om poate duce o viata banala. Pentru a atinge absolutul trebuie sa reusesti ceva ce altii nu au facut, sau nu fac. Trebuie sa iti demonstrezi tie ca esti mai bun decat ceilalti la ceva anume. Sa fii o persoana apreciata. Cu cat mai multi oameni te apreciaza, cu atat vei fi mai implinit. Senzatia cand esti ovationat... Iti confera putere. Odata ce ai putere, banii nu mai conteaza. Banii sunt nuli, nu iti mai pasa de ei. Dar aceasta putere trebuie folosita cu cap, deoarece poate duce foarte usor la ceva mai grav, care te poate distruge atat pe tine, cat si pe altii, deoarece cu cat puterea e mai mare, cu atat esti mai vulnerabil.

   Cred ca as mai putea sta aici sa povestesc pana maine dimineata, inainte sa merg la scoala, insa cred ca ar fi cazul sa mai recuperez si eu orele de somn, ca e jale. Cat despre renumitul LHC, tin sa va anunt, pe 19 septembrie s-au defectat 29 de magneti, conform unui raport oferit presei pe data de 16 ocombrie. Prin urmare, experimentul mult asteptat a fost mutat de pe data de 21 octombrie, data inaugurarii tubului in primavara anului 2009, nefiind inca stabilita data. Totul depinde de reparatiile nu doar la magneti, ci la tot sistemul, deoarece acei magneti au facut sa se scurga circa 6 tone de heliu lichid... Si cand te gandesti ca heliul e mai usor decat aerul... Mai putin dens, ma scuzati. Oricum, in cazul in care mai aflu ceva despre subiectul asta, va voi anunta. :) Anyway, pana data viitoare, yo v-am pupat[doar in scris] si va urez noapte buna. Publicitate!

9 comentarii:

Anonim spunea...

Scurt si la obiect..."get a life homie?" ce faci mai negrule? e frumos in cartierele din America?:|
2. Asa am baut la ziua ta de am borat o saptamana dupa.Gluma.

Anonim spunea...

Catri sunt si mi-e lene sa ma loghez... anyways:...

Frate, ma vad pe mine la 18 ani cu aceleasi probleme existentiale de care se pare ca suferi tu acum... Dak lasam vrajeala, vrei doar sa impresionezi fete cu un vocabular complex si plin de neologisme... Ceea ce nu e rau!! Kiar te felicit!!! Dude, esti, major si raspunzi penal!! Asta e toata faza! La 17, 11 luni si un nr de zile (difera de la o persoana la alta!) te simteai altfel?! Erai tzapan de beat la ziua lui Fodor... si aveai 16 ani dak nu ma inshel... So, what the fuck!!! Eu la aproape 24 ce ar trebu sa spun?! Dig a hole and jump in it?! Cat de tanar esti... Esenta e sa traiesti fiecare zi ca si cum ar fi ultima!!! Si nu mai conteaza batranetea senila pe care ti-o urez din toata inima; deci... LA MULTI ANI, fratzioare!!! ;)

Anonim spunea...

ok.. interesante chestiile pe care le spui aici. ..insa sunt de acord si cu catri :trebuie sa traiesti fiecare zi ca si cum ar fi ultima..[recunosc ca eu nu ma supun acestei reguli .uneori incerc dar nu prea imi iese ..:| ... ]

oricum . si eu abia asteptam sa fac 18 ani.. si dupa aia mi-am dat seama ca nu e mare chestie... :D



la multi ani! sa traiesti bine ! :D ;))

Anonim spunea...

la multi ANI!!!!!!!! YOU'RE MY BEST FRIEND!!!!! cred k ti'ai dat seama cine sunt. hey imi pare rau k nu ti'am fost aproape in momentele cele mai importante pt tine,cele care au luat parte la imbatranirea ta cum ar fi pubertatea,pierderea virginitatii( hey apropo ai scapat de problema aia?sau ink mai lucrezi la asta? in fine vorbim noi altadata si de asta) si cel mai important majoratul tau. nu pot sa cred ai imbatranit cu un an, esti major si deja esti senil, hey "google" ce'i cu tine?....in fine cred k nu ti'a prea priit majul, vezi ti'am spus eu k nu e un lucru atat de bun, doar bautura si tigari nimic interesant:))) :*:*:* de la o admiratoare

Anonim spunea...

ce ideei ai bah:>

prea fain:>

Anonim spunea...

Get real! :) Ai sa plangi dupa ani astia ... :))
@anonim: vocabular coplex?!? mda... :)
La multi ani .. si spor la fete .. ai un avantaj la varsta asta .. Ochestie care incepe acuma si se termina la 90
Se cam termina cu copkilele si incepi sa ai parte de femei ... :)
Asta zic eu ca e un lucru bun

Anonim spunea...

Incep prin a cita ceea ce mi-a atras atentia in mod deosebit:
"Omul tot ceea ce face este sa se amageasca cu placerile de zi cu zi, cu savoarea vietii terestre. Pentru? Are vreun rost? Nu prea cred... La un moment dat, astea nu vor mai conta si nu se va mai gandi nimeni la tine, nici o clipa... totul s-a pierdut, esti un nimic..."
De ce nu te vad pe tine zicand chestia asta? Sau asa de tare te-ai schimbat de cand nu am mai povestit? E foarte adevarat si foarte foarte fain ce ai zis. Cred ca m-as indragosti de cineva care ar scrie cum ai scris tu :)
Si de ce ma vad si pe mine zicand exact chestia asta,cu exact aceleasi cuvinte? Nu am crezut ca o sa ai mai mare dreptate vreodata.De data asta ai:)

Anonim spunea...

in primul rand,La Multi Ani.desi cu intarziere,iti doresc viata lunga si plina de lucruri simple :)
silviu are un fix cu chestia asta cu "spune nu complicatiilor..numai lucruri simple" .si incep sa`l cred :)
cu cat sta mai simplu treaba,cu atat e mai fain :)
in legatura cu sentimentul asta prematur de imbatranire....eu imi pun problema de pe la 14 ani :)) ("am buletin,vaaai,cat de mare sunt :))")motiv pt care am inceput sa`mi pun amprenta asupra multor lucruri :D.da despre asta nu vb acum ;))
sa revin....apropo de lucruri simple,de ce te complici acum? daca ai 18 ani,de ce te gandesti tu la 90 de ani? stai sa vezi daca ajungi acolo. lasa loc lucrurilor simple in viata,chiar daca ea pare sa se complice pe zi ce trece. traieste`ti visele,si nu te mai gandi ce te vei face daca nu`si aduce aminte nimeni de tine.bucura`te acum ca lumea te iubeste,si incearca sa fii pe masura asteptarilor.atingeti standardele,si cred ca vei face pe toti sa fie mandri ca tie ti`a iesit :)
pe scurt..eu nu cred ca tot ce postezi tu aici e asa...numai pt fete,cum spunea nujcine mai jos.e pur si simplu pentru tine.pentru constiinta si logica ta.pentru calm si echilibru :).te regasesti in asta,si te reprezinta :D
contrazice`ma daca poti :))
multa bafta dolk :)
si traiasca viata ;))

Anonim spunea...

mishto blogul,mishto felul in care vezi lucrurile si le transpui!vad ca ai trecut si tu peste mirajul cifrei 18,care este mai tot timpul supraevaluata dar care este totusi ceva...ciudat cum p lumea asta totul este relativ,nu?cand implinesti 18 ani astepti acea secunda magica in care viata ta o sa se schimbe si esti dezamagit cand realizezi ca de fapt acea secunda nu exista si ca lucrurile se schimba treptat.totusi e ceva,esti major!ai mai multe beneficii dar totodata mai multe responsabilitati.cel mai mare succes ar fi sa ti le asumi dar cum lucrurile bune se intampla in timp,fiecaruia dintre noi ii ia ceva vreme pana le constientizeaza.nimic grav,ai doar 18 ani,esti inca prea fraged sa iei viata in piept,ai nevoie de sustinere si indrumare,aici intervin parintii si prietenii,important e sa ai rabdarea sa i asculti pe toti si sa ai capacitatea de a lua ce e bun din sfaturile tuturor.adevarul e ca de acum incepi sa te gandesti la faptul ca trebuie sa faci ceva cu viata ta,ce i drept te gandesti la asta de cand esti la gradinita,ca ai sa fii cineva ca ai sa realizezi ceva in viata,insa acum o faci cu mai multa seriozitate si ai oportunitatea de a ti pune ideile in practica.facultatea e rampa de lansare,usor e sa intri,greu e sa iti placa,la fel de greu sa o termini,insa...E UN LUCRU NECESAR!
acum,te mai laud inca o data pentru felul in care transpui ceea ce gandesti,tin mortis s ti contrazic prietenul care zice ca vrei sa le dai gata pe fete cu limbajul tau complex transmintandu i ca multi stiu neologisme pompoase dar putini stiu sa le puna intr o fraza care sa aiba cu adevarat un inteles.